Spar tid og penge med digital rejseafregning
Registrer udlæg, kørsel og køb på firmakort på få sekunder med Visma Acubiz.
3 fordele ved digital rejseafregning
Fordelene ved at automatisere håndteringen af alt fra diæter til private udlæg er mange. Se selv herunder, hvordan både medarbejder, manager og lønbogholder kan drage fordel.
Nem registrering for medarbejder
Skaber overblik for manager
Sparer tid for lønbogholder
Så let er det
Fokuser på dét, I er bedst til
Jeres medarbejdere er ikke produktive, mens de glatter gamle kvitteringer ud. Den travle finansafdeling kan også bruge tiden bedre end på manuelt tastearbejde. Med Acubiz får I mere tid, så I kan fokusere på det, som I er bedst til.
Registrér nemt din kørsel
Èn af de ting, som brugerne er ekstra glade for ved Acubiz, er den digitale kørebog. Den betyder nemlig, at I ikke skal tænke på at udregne, hvor langt I kører. I kan enten vælge at registrere kørslen automatisk via GPS eller indtaste manuelt på Google Maps. Det er nemt, og du går ikke glip af kørselsgodtgørelse. Funktionen virker i overensstemmelse med kravene fra SKAT.
Det er meget tid at spare ved at digitalisere jeres manuelle håndtering af udlæg. Faktisk kan I reducere arbejdstiden med op til 75 % ifølge vores undersøgelser.
God økonomi i glade medarbejdere og effektive processer
Undgå manuelle fejl med automatiske integrationer
Få overblik over udlæg i realtid
Reducer tidsforbrug og omkostninger
Slip for frustrationer og bøvl
Med Visma Løn-integrationen passer pengene
Acubiz er fuldt integreret med Visma Løn. Det gør jeres arbejde lettere. Når I har oprettet udgiftstyper, klarer systemerne resten. Det betaler sig.
Effektiviser bogføring med ERP-integration
Med Acubiz kan registreringer nemt overføres automatisk til jeres ERP-system eller anden finance-løsning. Det giver en lang række fordele. Eksempelvis bliver det både lettere og hurtigere at bogføre, ligesom I reducerer risikoen for fejl.
Spænd IT-sikkerhedsselen
Når I håndterer udgifter på farten, skal der være styr på IT-sikkerheden. Derfor har Acubiz en ISAE 3402 type 2 certificering, hvilket er jeres garanti for, at vi følger førende internationale standarder. Derudover arbejder Acubiz’ dedikerede sikkerhedsspecialister kontinuerligt på at styrke sikkerheden af jeres data.
Overholder seneste lovgivning
Der er mange nye regler og regulativer at holde styr på. Bare rolig, vi gør det for jer. Acubiz lever altid op til den gældende lovgivning. Vi har styr på alt lige fra godtgørelser, skatteregler, bogføringslov og de nyeste regler for diæter. Samtidig kan Acubiz også konfigureres til at overholde jeres firmapolitikker, så I kan have styr på jeres kerneforretning.
Født i skyen
Få det bedste ud af moderne teknologi med Acubiz. Løsningen er 100 % cloud-baseret og bygger på de nyeste og bedste værktøjer og features. I har derfor altid adgang til en stabil, opdateret og hurtig softwareløsning, der digitaliserer og automatiserer udgiftens rejse – fra det øjeblik, den opstår, til det øjeblik, den bliver bogført.
Kontakt os
Vil du også have hurtig, nem og enkel rejseafregning? Udfyld formularen, og lad os tage en uforpligtende snak om, hvad digital rejseafregning kan gøre for jeres virksomhed.
Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her