Premium

Abonnementet med den ultimative serviceoplevelse

Med serviceabonnementet Premium får I:

den mest komplette serviceløsning til virksomheder, der ønsker den sublime supportoplevelse og adgang til et omfattende katalog af ydelser, der løfter arbejdet med løn og HR.

check Løbende systemopdatering

check Nyhedsbrev

check Visma Community (kundeforum)

check Fri adgang til online hjælpecenter og vejledninger

check Adgang til dokumentation for sikkerhedscertificering

check Support

check Fast track på telefon og sager

check Kurser: online og fysisk

check Webinarer

check Årligt serviceeftersyn

check Årlig HR-rapport med tips og tendenser

check 20 % rabat på konsulenttimer

check Specialist sparring

check Personlig strategisk rådgiver

check Personlig konsulent

check Juridisk og informationssikkerhedsmæssig rådgivning inden for Visma-suite (4 timer pr. år)

check Håndtering af individuelle aftalevilkår

check Proaktiv support

check Adgang til Laboratory

Hvad indeholder vores abonnementer?

Her kan du læse en fuld beskrivelse af, hvad vi tilbyder i vores Premium abonnement.

Systemer og services bliver løbende tilpasset for at kunne understøtte fx ny, relevant lovgivning samt forbedringer af brugeroplevelsen.

Inkluderet i alle abonnementer

Find hjælp direkte fra systemerne via et online hjælpecenter eller vejledninger. Få hjælp til alle dine løsninger fra Visma Enterprise via kundeportalen, Visma Community.

Inkluderet i alle abonnementer

Få en årlig gennemgang af jeres systemopsætning og processer, der sikrer, at I bruger systemet med størst muligt udbytte.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional  
Premium

Få rabat på konsulenttimer. Rabattens størrelse afhænger af jeres serviceabonnement. Med abonnementet Premium får I 20% rabat.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional  
Premium

Kom foran i køen på telefonen og på supportsager med 'fast track'.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional  
Premium

Mulighed for at få sparring og rådgivning i forbindelse med optimering af processer, som Visma Enterprises løsninger og services kan understøtte.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional  
Premium

Hold dig opdateret via vores nyhedsbreve. Vi har to forskellige:

Visma Update er målrettet brugerne af vores løsninger. Her deler vi nyheder og info om releases, tips og tendenser hver anden uge. 
Tilmeld dig Visma Update her

Visma Insights er målrettet beslutningstagerne i jeres virksomhed. Her deler vi trends og tendenser samt vores viden om digitalisering, ledelse, HR- og forretningsstrategi m.m.
Tilmeld dig Visma Insights her

Inkluderet i alle abonnementer

Få adgang til certificeringer og revisionserklæringer, der relaterer sig til jeres produkter og services.

Inkluderet i alle abonnementer

Fri adgang til Visma Enterprises kurser. Mulighed for online eller fysisk deltagelse afhænger af jeres abonnement. Kursuskataloget omfatter emner som personalejura, trivsel og organisations­udvikling m.m. Udforsk vores mange kurser og webinarer her

Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard (kun online kurser) 
Professional  
Premium

Modtag rapport om HR trends og tendenser med konkrete tips og anbefalinger.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional  
Premium

Visma Enterprise initierer løbende opfølgning med en dedikeret strategisk rådgiver, hvor der følges op på samarbejdet.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional  
Premium

Få adgang til et sikkert, ekstra miljø til Visma Løn, Datahub og/eller Automatisk Import, hvor I kan teste ændringer, der ikke påvirker jeres normale systemopsætning.

Inkluderet i følgende abonnement:
Premium

Få mulighed for at tilpasse aftalevilkår inklusiv løbende opfølgning på de individuelle og særlige vilkår.

Inkluderet i følgende abonnement:
Premium

Adgang til vores kundeforum Community med information om:

  • Kurser
  • Vigtige datoer og deadlines
  • Tips og tricks til at få mest muligt ud af vores løsninger og services
  • Ændringer og opdateringer i systemet, fx drifts- og releaseinformation
  • Relevante lovændringer
  • Vejledninger
  • Driftsinformation
  • Udveksling af tips og tricks kunder imellem

Inkluderet i alle abonnementer

I har adgang til vores dygtige konsulenter i vores kundecenter via telefon og ved oprettelse af sager.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional  
Premium

Fri deltagelse på webinarer. Eksempler på indhold er videndeling og tips og tricks til brug af systemerne ved vores konsulenter, eller vigtig viden om HR jura eller IT-sikkerhed og lignende.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional  
Premium

Adgang til rådgivning af juridisk og informationssikkerhedsmæssig karakter inden for Visma-suiten 2-4 timer årligt alt efter abonnement. I abonnementet Premium har I årligt 4 timer til rådighed.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional  
Premium

Få en fast personlig konsulent, der med kendskab til jeres forretning og systemopsætning kan hjælpe med fx analyser, systemtilpasning og personlig assistance.

Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional  
Premium

Vi rækker ud i tilfælde problemer eller hændelser, der kræver jeres opmærksomhed. Det kan være lønkørsler, der ikke er godkendt og lignende. Lancerer vi ny funktionalitet, der vil gavne jeres processer, rækker vi også ud for at hjælpe jer igang.
Er lønafviklingen outsourcet til os, holder vi også øje med fx forkerte indberetninger m.m. 

Inkluderet i følgende abonnement:
Premium

Passer det ikke til jeres behov? Så kig med

Kontakt os

Hvordan vælger I den løsning, der er den helt rigtige for jer? Det hjælper vi jer gerne med. Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres mål.

Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her

Ring til os

88 97 97 97

Send os en mail

info@vismaenterprise.dk

Find en medarbejder

Tjek os ud