Standard
Servicebonnementet, når personlig support er vigtigt.
Med Standard får I ...
... service ud over det basale med fri adgang til personlig support og webinarer til en nemmere hverdag.
Standard indeholder:
|
|
Hvad indeholder vores abonnementer?
Her kan du se en fuld oversigt over, hvad vi tilbyder i vores abonnementer. Bliv klogere på, hvad vores Standard-abonnement indeholder, samt hvilke ydelser vi tilbyder, hvis I opgraderer til et andet abonnement. BEMÆRK: I kan ikke vælge Basic-abonnementet, hvis I har eller ønsker outsourcing.
Systemer og services bliver løbende tilpasset for at kunne understøtte fx ny, relevant lovgivning samt forbedringer af brugeroplevelsen.
Inkluderet i alle abonnementer
Find hjælp direkte fra systemerne via et online hjælpecenter eller vejledninger. Få hjælp til alle dine løsninger fra Visma Enterprise via kundeportalen, Visma Community.
Inkluderet i alle abonnementer
Få en årlig gennemgang af jeres systemopsætning og processer, der sikrer, at I bruger systemet med størst muligt udbytte.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Få rabat på konsulenttimer. Rabattens størrelse afhænger af jeres serviceabonnement.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Kom foran i køen på telefonen og på supportsager med 'fast track'.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Mulighed for at få sparring og rådgivning i forbindelse med optimering af processer, som Visma Enterprises løsninger og services kan understøtte.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Hold dig opdateret via vores nyhedsbreve. Vi har to forskellige:
Visma Update er målrettet brugerne af vores løsninger. Her deler vi nyheder og info om releases, tips og tendenser hver anden uge.
Tilmeld dig Visma Update her
Visma Insights er målrettet beslutningstagerne i jeres virksomhed. Her deler vi trends og tendenser samt vores viden om digitalisering, ledelse, HR- og forretningsstrategi m.m.
Tilmeld dig Visma Insights her
Inkluderet i alle abonnementer
Få adgang til certificeringer og revisionserklæringer, der relaterer sig til jeres produkter og services.
Inkluderet i alle abonnementer
Fri adgang til Visma Enterprises kurser. Mulighed for online eller fysisk deltagelse afhænger af jeres abonnement. Kursuskataloget omfatter emner som personalejura, trivsel og organisationsudvikling m.m. Udforsk vores mange kurser og webinarer her.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard (kun online kurser)
Professional
Premium
Modtag rapport om HR trends og tendenser med konkrete tips og anbefalinger.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Visma Enterprise initierer løbende opfølgning med en dedikeret strategisk rådgiver, hvor der følges op på samarbejdet.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Få adgang til et sikkert, ekstra miljø til Visma Løn, Datahub og/eller Automatisk Import, hvor I kan teste ændringer, der ikke påvirker jeres normale systemopsætning.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Premium
Få mulighed for at tilpasse aftalevilkår inklusiv løbende opfølgning på de individuelle og særlige vilkår.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Premium
- Kurser
- Vigtige datoer og deadlines
- Tips og tricks til at få mest muligt ud af vores løsninger og services
- Ændringer og opdateringer i systemet, fx drifts- og releaseinformation
- Relevante lovændringer
- Vejledninger
- Driftsinformation
- Udveksling af tips og tricks kunder imellem
Inkluderet i alle abonnementer
I har adgang til vores dygtige konsulenter i vores kundecenter via telefon og ved oprettelse af sager.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Fri deltagelse på webinarer. Eksempler på indhold er videndeling og tips og tricks til brug af systemerne ved vores konsulenter, eller vigtig viden om HR jura eller IT-sikkerhed og lignende.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Adgang til rådgivning af juridisk og informationssikkerhedsmæssig karakter inden for Visma-suiten 2-4 timer årligt alt efter abonnement.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Få en fast personlig konsulent, der med kendskab til jeres forretning og systemopsætning kan hjælpe med fx analyser, systemtilpasning og personlig assistance.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Vi rækker ud i tilfælde problemer eller hændelser, der kræver jeres opmærksomhed. Det kan være lønkørsler, der ikke er godkendt og lignende. Lancerer vi ny funktionalitet, der vil gavne jeres processer, rækker vi også ud for at hjælpe jer igang.
Er lønafviklingen outsourcet til os, holder vi også øje med fx forkerte indberetninger m.m.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Premium
Passer Standard ikke til jeres behov?
Basic
Kontakt os
Hvordan vælger I den løsning, der er den helt rigtige for jer? Det hjælper vi jer gerne med. Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres mål.
Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her