Basic
Abonnementet til jer, der kan det meste selv
Med serviceabonnementet Basic får I
et serviceabonnement, der matcher virksomheder, som i høj grad er selvkørende i hverdagen og har et meget grundlæggende servicebehov med minimal sparring.
Basic indeholder:
check Løbende systemopdatering
check Nyhedsbrev
check Visma Community (kundeforum)
check Fri adgang til online hjælpecenter og vejledninger
check Adgang til dokumentation for sikkerhedscertificering
Hvad indeholder vores abonnementer?
Her kan du se en fuld oversigt over, hvad vi tilbyder i vores abonnementer. Læs mere om, hvad vores Basic abonnement indeholder, samt hvilke ydelser vi tilbyder, hvis I opgraderer til et andet abonnement. BEMÆRK: I kan ikke vælge Basic abonnementet, hvis I har eller ønsker outsourcing.
Løbende systemopdateringer add
Systemer og services bliver løbende tilpasset for at kunne understøtte fx ny, relevant lovgivning samt forbedringer af brugeroplevelsen.
Inkluderet i alle abonnementer
Fri adgang til online hjælpecenter og vejledninger add
Find hjælp direkte fra systemerne via et online hjælpecenter eller vejledninger. Få hjælp til alle dine løsninger fra Visma Enterprise via kundeportalen, Visma Community.
Inkluderet i alle abonnementer
Årligt serviceeftersyn add
Få en årlig gennemgang af jeres systemopsætning og processer, der sikrer, at I bruger systemet med størst muligt udbytte.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Rabat på konsulenttimer add
Få rabat på konsulenttimer. Rabattens størrelse afhænger af jeres serviceabonnement.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Fast track på telefon og sager add
Kom foran i køen på telefonen og på supportsager med 'fast track'.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Sparring med specialister add
Mulighed for at få sparring og rådgivning i forbindelse med optimering af processer, som Visma Enterprises løsninger og services kan understøtte.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Nyhedsbreve add
Hold dig opdateret via vores nyhedsbreve. Vi har to forskellige:
Visma Update er målrettet brugerne af vores løsninger. Her deler vi nyheder og info om releases, tips og tendenser hver anden uge.
Tilmeld dig Visma Update her
Visma Insights er målrettet beslutningstagerne i jeres virksomhed. Her deler vi trends og tendenser samt vores viden om digitalisering, ledelse, HR- og forretningsstrategi m.m.
Tilmeld dig Visma Insights her
Inkluderet i alle abonnementer
Dokumentation for sikkerhedscertificering add
Få adgang til certificeringer og revisionserklæringer, der relaterer sig til jeres produkter og services.
Inkluderet i alle abonnementer
Kurser add
Fri adgang til Visma Enterprises kurser. Mulighed for online eller fysisk deltagelse afhænger af jeres abonnement. Kursuskataloget omfatter emner som personalejura, trivsel og organisationsudvikling m.m. Udforsk vores mange kurser og webinarer her.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard (kun online kurser)
Professional
Premium
Årlig HR-rapport med tips og tendenser add
Modtag rapport om HR trends og tendenser med konkrete tips og anbefalinger.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Personlig strategisk rådgiver add
Visma Enterprise initierer løbende opfølgning med en dedikeret strategisk rådgiver, hvor der følges op på samarbejdet.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Adgang til Laboratory - et ekstra miljø add
Få adgang til et sikkert, ekstra miljø til Visma Løn, Datahub og/eller Automatisk Import, hvor I kan teste ændringer, der ikke påvirker jeres normale systemopsætning.
Inkluderet i følgende abonnement:
Premium
Håndtering af individuelle aftalevilkår add
Få mulighed for at tilpasse aftalevilkår inklusiv løbende opfølgning på de individuelle og særlige vilkår.
Inkluderet i følgende abonnement:
Premium
Visma Community (kundeforum) add
Adgang til vores kundeforum Community med information om:
- Kurser
- Vigtige datoer og deadlines
- Tips og tricks til at få mest muligt ud af vores løsninger og services
- Ændringer og opdateringer i systemet, fx drifts- og releaseinformation
- Relevante lovændringer
- Vejledninger
- Driftsinformation
- Udveksling af tips og tricks kunder imellem
Inkluderet i alle abonnementer
Support add
I har adgang til vores dygtige konsulenter i vores kundecenter via telefon og ved oprettelse af sager.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Webinarer add
Fri deltagelse på webinarer. Eksempler på indhold er videndeling og tips og tricks til brug af systemerne ved vores konsulenter, eller vigtig viden om HR jura eller IT-sikkerhed og lignende.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Standard
Professional
Premium
Assistance vedr. jura og informationssikkerhed add
Adgang til rådgivning af juridisk og informationssikkerhedsmæssig karakter inden for Visma-suiten 2-4 timer årligt alt efter abonnement.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Personlig konsulent add
Få en fast personlig konsulent, der med kendskab til jeres forretning og systemopsætning kan hjælpe med fx analyser, systemtilpasning og personlig assistance.
Inkluderet i følgende abonnementer:
Professional
Premium
Proaktiv support add
Vi rækker ud i tilfælde problemer eller hændelser, der kræver jeres opmærksomhed. Det kan være lønkørsler, der ikke er godkendt og lignende. Lancerer vi ny funktionalitet, der vil gavne jeres processer, rækker vi også ud for at hjælpe jer igang.
Er lønafviklingen outsourcet til os, holder vi også øje med fx forkerte indberetninger m.m.
Inkluderet i følgende abonnement:
Premium
Passer det ikke til jeres behov? Så kig med
Kontakt os
Hvordan vælger I den løsning, der er den helt rigtige for jer? Det hjælper vi jer gerne med. Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres mål.
Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her